Rok 2019 - plany i cele

Nie było mnie ponad pół roku, wiele przez ten czas się wydarzyło, ale też i wiele rzeczy zaniedbałem. Najważniejszą z nich jest niniejszy blog. Czas do niego wrócić. Oto moje plany na już trwający rok i cele, które mam nadzieję osiągnę.



ROK WAZ - tak, zdaję sobie sprawę, że już miniony rok miał być im poświęcony, ale wazy w dalszym ciągu mnie fascynują, dlatego chcę się na nich skupić również w tym roku.
ROK KWIATÓW - ten punkt wiąże się z punktem pierwszym, bo czymże byłby wazon bez kwiatów, niczym. Będzie dużo kwiatów i będzie kolorowo, w każdym razie mam taką nadzieję.
ROK EKSPERYMENTÓW - będę kombinował z wieloma rzeczami, już w grudniu zmieniłem podstawową wielkość modułu z 1/32 A4 na 1/64 A4. Przyznam szczerze, że bardzo się obawiałem zmniejszać dwukrotnie wielkość pojedynczego elementu, ale strach ma wielkie oczy. Obecnie praktycznie projekt jest wykonany przy pomocy modułów o wielkości 1/64 kartki A4.
ROK MINIMALIZMU - ten punkt jest stricte związany z tym wcześniejszym. Przez to, że stosuję  prawdopodobnie najmniejsze moduły jakie są, wszystkie projekty się zmniejszą. Jednocześnie jednak chcę, żeby niektóre projekty nie były pomniejszone, a jedynie były wykonane z mniejszych elementów, tak żeby osiągnąć jeszcze większy efekt wow, myślę że to dobry pomysł. Pragnę też zaznaczyć, że w tym roku padnie kilka rekordów jeśli chodzi o ilość elementów w projekcie.
ROK OZDÓB ŚWIĄTECZNYCH -  i mam tu na myśli w szczególności Wielkanoc, chcę po prostu żeby tych ozdób było dużo więcej i tyle.
ROK SMOKA - to jest rzecz, którą najbardziej zawaliłem w zeszłym roku, ponieważ smok miał być gotowy do końca 2018 roku, niestety planuję go ukończyć do świąt Bożego Narodzenia 2019. Zmieniłem trochę koncepcję samego wyglądu i myślę, że wyjdzie mu to na dobre, w każdym razie, nie ma bata, smok musi być gotowy do końca roku 2019.

Pragnę przeprosić za tę nieobecność. Będę starał się wstawiać przynajmniej jeden post na miesiąc, co w ciągu roku powinno dać około 12-15 wpisów i bardziej będę celował w tę pierwszą wartość, ponieważ nie chcę obiecywać gruszek na wierzbie, a chcę skupić się na powtarzalności, żeby nie było czegoś takiego, że następny post wstawię po dwóch tygodniach, a kolejnt po trzech miesiącach. Takie są plany, jak będzie, czas pokaże.

Pozdrawiam
#papierowamaestria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Synowerscy Studio , Blogger